【戴錯Bra,當心胸部縮小變形!】

Ladies~~要知道自己有冇「戴錯bra」,不妨花少少檢查一下。著咗bra bra之後,胸圍有冇出現以下情況呢?

1. 胸圍會唔會成日上下移動?

2. 胸圍乳溝處有空隙?

3. 罩杯上緣會唔會過緊或太鬆?

4. 舉手時胸圍上移?

5. 腋下有肉肉突出?

6. 胸圍邊帶唔平順?

7. 肩帶太緊有紅印或肩帶太鬆經常下滑?

只要你中咗其中兩點,都已經係「戴錯bra」啦。一個合適嘅胸圍絕對唔會有以上情況,睇睇點先為之戴啱胸圍啦!

1. 胸圍唔會上下移動,下胸圍應該呈水平,如果情況持繼,有機會造成胸部下垂㗎。

2. 穿好胸圍後,乳溝應該係貼服嘅,如果空隙太大,就表示胸圍罩杯太細啦。

3. 合適嘅罩杯應該係剛剛好貼服喺胸前,如果發現太壓胸、陷入或太寬鬆都係唔正確嘅。

4. 穿好胸圍之後舉起雙手,罩杯唔會上移先至啱。

5. 胸圍穿好後,腋下肉肉唔會從兩側外露。如果尺碼或罩杯唔合適,肉肉就會自己跑出嚟。

6. 內衣後帶應該平而不皺,如果唔平順就先要調整一下鬆緊度,如果情況持續,就係胸圍size有問題啦。

7. 以1根手指為寬度調整肩帶,從前到後掃一次,太緊或太鬆都唔正確㗎。

2015年10月30日